girls on the dancefloor

2010-11-12, 19:21:22 / Kategori: Allmänt
Tjabba tjena,  fan vad jag nyser! är förkyld som fan så kommer typ en nysning var tredje minut, hahaha - wicked!
Ska snart iväääääg men innan dess så ska jag ta ett snack med er, haha nej, tänkte bara uppdatera bloggen!

Hade på mig en ganska skön men ändå snygg (enligt mig) outfit innan, lixom brukar ha på mig ganska obekväma saker om jag ska vara ärlig bara för att de ska se bra ut, men fan tror ni inte att jag glömde ta bild? Och nu har jag en chill outfit men har den nya kavajen som jag köpte igår så ska ta en bild - för er skull - always!

Nu nös jag igen, haha. Pumpar musiik för fulla muggar och ska snart ta på lite majkeee up.

På måndag ska vi ha handbolls turnering i hylte & notera att jag ALDRIG har spelat handboll haha, kommer ju bli ett stort skämt eller ngt. Vi ska iallfall ta bussen från norra station kvart i 8! KVART I ÅTTA, KVART I ÅTTA! man kommer vara död, sova på bussen någon?

Nej, nu har jag ingenting mer roligt att tillägga, juste min syster - (ja jag har några halvsyskon) frågade om jag kanske ville hänga med till gbg och shoppa imon, hade varit skitkul men jag har shoppat upp alla pengar nu! Fan, borde hållt i dem, jag älskar ju götet!


Skulle bara tillägga att jag egentligen skulle varit i egypten nu!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?