2011-11-23

2011-11-23, 20:44:51 / Kategori: Allmänt
Hej bloggen!
Idag har det varit fullt upp med skolan, som det alltid är nu för tiden. Gör arbete efter arbete, min hjärna går på högvarv! Imorgon slutar jag som tur är 11.15, som jag alltid gör på torsdagar, vanligtvis åker jag hem till någon utav mina mostrar då jag hatar att vara själv och mer än gärna är hos dom. Men imorgon ska jag bara åka hem, plugga och vila. Har inte hunnit kolla på Gossip Girl på riktigt länge, så några GG avsnitt blir det också. Kanske lite övningskörning? En lugn dag helt enkelt.

På lördag ska jag jobba på travet mellan 07-15 och på söndag är det julskyltning och bullbak, det är redan första advent! Fullt upp helt enkelt!

Är helt slut i huvudet, och min stackars pojkvän får ta all skit av mitt stress, hihi! Han ligger just nu och kollar fotboll, någon nedrans match med Zlatan. Nej, nu ska jag ta mig en pepparkaka eller två och försöka kolla lite fotboll, men kommer nog sluta upp här igen till slut :)

Puss & godnatt bloggen!


Bild från förra årets julklappsutdelning med tjejerna, snart är det dags igen!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?