Travet - Jobb

2011-11-26, 18:50:55 / Kategori: Allmänt
Hej, idag är jag helt helt slut!
Klockan 07.00 skulle jag vara nere på travet för att jobba och klockan 07.00 vaknar jag och inser att klockan inte ringt! Med panik, andan i halsen, röda ögon och med håret åt alla håll så befann jag mig hos Peter Untersteiner 07.15 (fråga mig inte hur jag hann!) sovandes släppte jag ut hästar, tills jag märkte att hästarna var helt galna eftersom att det blåste. Jobbade till 4 och nu är jag helt slut! Tänkte göra något ikväll men är helt slut i huvudet och hade kunnat somna när som helst, imorgon kommer dock lite roligare inlägg för idag orkar jag verkligen inte. Jag ska bara gosa ner mig i min säng med film och godispåse och somna. Är helt slut, godnatt!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?