Can't bring me down

2011-04-07, 20:28:17 / Kategori: Allmänt
Idag har jag varit i stan med sandrorna, bloggade hon från min blogg innan? Sandra alltså, hon skulle göra de iallafall. Aja, sen köpte jag grejjer, som jag tog sönder - hehe. FAN VAD KORTA DE ÄR NU - SICK! Men de är snyggt, haha man ser nästan r u m p aaa, so not okey but so hottttt!! Imorgon ska jag förmodligen som sagt köpa nitar, runda - känner att trekanter är lite ute för MIN del.

Lyssnar även på en lite sådär halvsorglig låt - What are words, som min engelska lärare visade mig. På tal om engelska så har vi nationella i det imorgon, mindre kul. Mitt rum är en big fat mess också... screw it................

Hate people who TRY to destroy OTHER peoples lifes, get yourself a own life!

Anonym

'Hate people who TRY to destroy OTHER peoples lifes,

get yourself a own life!'



I think I know what you meen.



2011-04-07, 21:28:18



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?