Commander

2011-04-03, 19:58:54 / Kategori: Allmänt
Sandra sa till mig att uppdatera och her wish is my command (typ), uppdaterar för Sandra och Sandras skull, haha!

För lat för att lägga upp bilder på vad jag hade på mig idag som var nothing special by the way, och vad jag tänkte ha på mig igår. Blev inte de som sagt, så kommer komma lite mobilbloggningar, Kassa iphone bilder med andra ord ;-)

Var ju på dop innan, det var en i min parallell klass barns dop - Cornelia. Sen åkte jag och Sandra till stan, sköld alltså. Fan måste komma på något nytt smeknamn, sandra (kjelle) gillar inte att jag kallar henne kjelle, så jag försöker dra ner på det men nu måste jag komma på något nytt så att ni kan fatta.

Jag har även världens värk i hela halva sidan av huvudet från örat, antingen öroninflammation eller visdoms tand tror mamma, jag tror på öroninflammation. Känns som jag ska börja gråta vilken sekund som helst, fruktansvärd värk och ömt och vill helst inte röra mig en enda millimeter, ensamt är det också. Inte varit ensam med datan nu på 2-3 dagar känns tomt.

Imorgon är det skola och sen boxning på kvällen, har sjukligt mycket i skolan så kommer nog tyvärr inte bli så mycket bloggning, förutom all värk och plugg så leker livet!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?