Extensions!? ARH

2011-04-02, 16:08:06 / Kategori: Allmänt
Hej! Borde kanske uppdatera er lite mer noggrant,  hehe!
Jag hade en tid för extensions den 13/4 klockan tio, överglad tackade jag när jag senare insåg att jag har engelska nationella... FAN! Förutom att jag har ca. 5 inlämningar och 2 prov nästa vecka som jag inte ens börjat på rullar allt på!

Jag taggar just nu upp med musik, vidare till sandra sedan vidare till stan. Kommer bli bra! Vädret är bra med, inte så att jag sitter ute och njuter av det dock. Nej ska slänga fram lite kläder nu.

TIF vann igår över SNFF med 5-1 hälsar även den inte fotbolls intresserade emelie ;-) Men när jag ändå är igång lixom. Ska även ta med halva mitt hem till Sandra, wish me luck or something..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?