Hårförlängning

2011-04-28, 18:21:20 / Kategori: Allmänt
Jag gjorde som sagt hårförlängning igår. HairX 2 tjejer från Uddevalla kom ner till Halmstad och jobbade här för någon dag. Mitt hår är 50 cm långt ungefär och det kostade ca. 3000:- Jag har haft stora bekymmer med det nu, speciellt när jag ska sova men kändes bättre nu när jag vilade då gjorde de inte lika ont!

Jag ska beställa lite produkter till håret men finns så otroligt mycket och det jag tänkte ta använder inte tjejerna på hairX sig utav. Så står lite i valet och kvalet. De säger att man ska använda schampoo & balsam för lockar då det inte finns någon sulfat där i men ja från TIGI som jag har haft 2 gånger, Först dumb blonde och sen oatmeal & honey. Men måste beställa lite!

Får se hur jag gör! Ska försöka ta lite mer bilder men nu ska jag duscha det för första gången - nackspärr here i come typ ;-)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?