Lov, tråkigt blogg?

2011-04-24, 23:16:52 / Kategori: Allmänt
Hola! Eftersom mina söta vänner säger att min blogg har blivit tråkigt (då jag vet att den var bra innan iallafall, hehe) så ska jag ta och uppdatera. Mitt lov har varit jätte bra, nästan tooooo good tooooo be true typ, NÄSTAN!

Vi startade lovet med en helt okej kväll med vänner, dagen efter samma sak. Sen har vi varit en hel del på beachen där vi tillbringat några utav våra kvällar, var i gbg, åt glass i parken, var med min pojkvän osv. Jag har haft kul helt enkelt och umgåts med folk jag tyckt om och så vidare ;-) Idag skulle vi egentligen tagit en tur till stranden, men har åkt på en förkylning + att sista bussen gick hem vid 22 så ingen hit direkt, men tog en tur på stan och drack en chai.

Nu ska jag och oscar kolla på minst 4 missade BB avsnitt, FAN åkte rodney ut!? Nästan så jag vill sluta kolla, men bara nästan. Men vad händer med crille nu? han måste blivit helt down? Och vem ska skapa allt drama mellan tjejerna? :(

Just wait and seeeeeeeeeee, nu ska jag tvätta av sminket sen BB, hoppas avsnitten finns kvar på tv11play, heter den så?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?