Måndag + LOV

2011-04-18, 12:33:06 / Kategori: Allmänt
Vi somnade igår med kläder, tv och alla lampor på och jag vaknade halv fem igen och släckte allting. Idag har vi gjort pannkakor, börjar bli tradition eller något - haha! Nu ska jag snart in till stan med Sandra och sen ska vi träna kjelle med tror jag. Core OCH box står på schemat - tufft! Beställde en klänning till avslutningen igår vid ett tiden inatt, ren inpuls - it's the way i like it before i get my regret hahaha!

Nu fattas bara en till middagen om den som jag beställt passar bra väljer mellan 3 stycken varav en finns i stan!

Nej, nu ska jag kolla klart på project runaway och sen dra mig till bussen, har busskort igen känns braaaa haha, tröttnat på sms biljett. Ska lägga in lite bilder sen och får gå in på H&M och ta en outfit bild - proooomise!

Ha en jätte bra dag i vårvädret som de är i Halmstad iallafall!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?