MIXED

2011-04-13, 21:17:46 / Kategori: Allmänt
Igår efter skolan åkte Oscar med mig hem, först åkte vi inom eurostop så köpte han en jätte fin kofta och jag köpte svarta strumpbyxor för andra gången denna veckan. Sen åkte vi vidare till stan där han köpte ett par shorts, killkläder är roligare än tjej kläder sometimes! Sen åkte vi hem till mig.
Hatar Sara i BB nu också, hur kan hon göra så mot Martin? Och Basshunter är pinsam!

Idag var jag sjukligt skoltrött och vi hade nationella, engelska uppsats. Hemskt tråkiga ämnen men de gick väll OKEJ, hoppas jag iallafall! Sen hade vi lite SO och Matte sen efter lunch hämtade mamma mig så åkte vi till banken och sen shoppade vi lite och fikade med min moster och mina kusiner.
Köpte 2 shorts fast jag har 4 nya som jag inte använt typ, ska nog lämna tillbaka de vita - kommer dålig bild. Köpte även bikini, men tar en dålig iphone bild och mobil bloggar :-)
Imorgon ska jag färga håret hos Caisa efter skolan, har tid halv 4 sen ska jag nog sova hos Oscar. På fredag ska vi till badhuset, jag sandra sandra som trodde de lönade sig att hoppa förra gången nu ska vi istället dit med sexorna och sjuorna ;-)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?