Öroninflammation!?

2011-04-04, 16:35:34 / Kategori: Allmänt
Tror ni värken har släppt? No way.. Åkte hem tidigare från skolan och stannar förmodligen hemma imorgon, så jag slipper gå på penicillin och att de går över av sig själv - förhoppningsvis. Men jag måste träna ikväll så Sandra inte behöver gå på Boxning själv, får ta det lugnt bara!

Det är så tråkigt att läsa om detta, så ni ska få lite roligare inlägg sen om jag orkar hihih! Men annars imon när jag inte har något bättre för mig. Skulle fått en ny tid för hårförlängning idag men de har inte skickat något mejl. Får skicka ett till! Så måste jag boka tid hos Caisa (min frisör) med.

Nej, vi hörs senare. Har sovit så ser helt out of control ut, hehe..

Anonym

vart har du köpt löshåret?



2011-04-04, 17:01:27



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?