Plugg + extensions

2011-04-05, 19:18:22 / Kategori: Allmänt
Kladdkakan blev inte så misslyckad, det tyckte iallafall inte Oscar som ligger och sover nu. Har smittat stackarn med mitt halsont så både jag och han har nu ont i halsen, men tänkte gå bort och köpa halstabletter till oss sen medan han sover! Har även försökt göra lite nytta och göra SOn medan han sov kom en liten bit på vägen iallafall, har en så stor press på mig då det både är för SOn och svenskan.

När han vaknat så ska vi äta, kolla BB och sen sova igen haha, borde kanske väcka honom men han ser ut att sova så skönt!

Har iallafall fått tid för hårförlängning den 27, dagen efter göteborg Sandra - ringde dom idag! :D
Så imorgon ska jag boka tid för färgning! Wihoooo.



Anonym

vart ska du köpa löshåret? snälla svara



2011-04-05, 20:26:16

Sandra

Så bra att den blev bra Emelie :)



2011-04-06, 13:07:24



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?