Same is BORING! Special is FUN!

2011-04-21, 20:32:37 / Kategori: Allmänt
HOLA! Måste få skriva av mig lite, tycker det är så sjuukt tråkigt när folk har likadana kläder som mig. Asså, klart många har likadana kläder som mig. Men speciellt folk som SER vad jag har på mig, som vet vem jag är som det kommer synas att man har likadana kläder t.ex. Jag köper ALDRIG kläder som jag ser att folk jag vet vilka de är har, asså jag tycker det är sjukt tråkigt när alla ser likadana ut och vill vara SPECIELL. Sen är det klart att jag har likadana kläder som flera tusen människor, men ni fattar min poäng! Så sjukt tråkigt verkligen, därför gick jag runt i varenda speciell butik i GBG som inte finns i Halmstad igår och mest köper kläder på nätet.

Bara jag som tycker det är jätte tråkigt när man har likadana kläder som ngn annan? När de händer ofta blir man irreterad - trust me! Var tvungen att skriva av mig som sagt.

Nu ska jag ta det lugnt hela kvällen, varit hos min moster med mina livliga kusiner. Oscar kommer snart så blir det lugn torsdag :) I truly need that!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?