Sex your body

2011-04-17, 23:33:57 / Kategori: Allmänt
Hej, long time no seeeeeeeeeeeeee. I fredags var bl.a. jag, sandra, sandra på badhuset eftersom att vi var dödssjuka när vi egentligen skulle dit. Det var riktigt tråkigt, vi gjorde livräddning, jag agerade 2 gånger för båda mina söta sandror sen simmade vi 800 m, nästan iallafall. Sen gjorde vi oss iordning i typ 1 timme på badhuset, tog upp en hel "gång", och sen tog vi en fika på det där ute. Vi åkte vidare in till stan och jag kommer inte ihåg om jag köpte något, men trevligt var det. Vi lunchade och sen tog jag och Sandra K en glass i vårsolen - underbart! Hem en stund och byta om, sen åkte vi iväg med lite roligt folk och sen sov jag och sandra hos sandra.
Igår, lördags så kom Oscar hit, sen kom Sandra och sen åkte vi in till stan med lite folk igen - helt ok! Sen sov revbenspjället här eller mjölken - kalla honom vad ni vill :-)
Idag så har jag och Oscar varit på eurostop, gått hem till mig, VARIT UTE med mina hundar, osv.
HELT OKEJ HELG MED ANDRA ORD!
Hoppas resterande lovet blir lika bra, fick höra att jag använde mig utav gamla ord igår. Kan stämma, vuxen med andra ord även kallad mogen - he he he.
Imorgon ska jag till stan och träna, vi hörs då :-)
Natti natti



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?