First day of school...

2011-08-17, 19:06:16 / Kategori: Allmänt
.. feel like a little kid again!
Idag var första dagen i skolan. Gick upp way to earily, hehe och sen tog jag och älskling (vi har ett halv år idag!) bussen till skolan. Vi skulle mötas där kvart över 8 och då var min klass, ekonomiklassen först ut. Vi samlades i klassrummet och fick reda på hur mycket information som helst, fick scheman, gjorde sammarbetsövningar, fick massa andra papper som skulle skrivas på osv. Sen gick vi på rundvandring och sen åt vi lunch, det bjöds på tacos! Sen slutade vi. Imorgon ska vi göra lite allt möjligt och på fredag ska vi till Grötvik även om de spöregnar, wihoo! -.-
Har väll fått helt OKEJ schema och klass inte mer. Menmen, vi får se. Har iallfall både fixat gymnasiekortet & fritidskortet nu så nu kan jag åka buss när sommarkortet går ut. Saknar grundskolan lite, haha! Ni andra "ettor", fick ni bra scheman?
Nu ska jag mysa med min pojkvän, vi ska fira vårt halvår lite mer i helgen.
LOVE/ E



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?