Hej!

2011-08-26, 20:56:21 / Kategori: Allmänt
Iomed att jag ska ta med den här laptopen överallt så märker jag att den kommer bli som min bästa vän, den ska följa med mig överallt. Jag gillar den lite mer hela tiden, du är inte så dum som jag trodde, vännen (laptopis) hehe! Borde döpa den? Wiierdo, huh? Det enda jag saknar med DIG/den är att du inte har någon web cam, för om du hade haft det hade jag kunnat visa mina få readers hur jag ser ut nu med smink och lite blött hår.

För om en stund kommer Sandra hit och då ska jag hon och Oscar ta bussen till stan och hitta på något kul, eller något hehe. Är trött, har haft huvudvärk idag igen, gaah. Men måste hitta på något så en fika på roberts kan ju inte bli fel, men orkar varken föna eller platta mitt hår så de får vara halvblött och tråkigt.

NU ska jag inte säga mer. Puss på er, have a fun friday! Nu kommer sandra måste kila!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?