Jag är ju förvirrad!

2011-08-13, 17:49:34 / Kategori: Allmänt
Idag steg jag upp klockan 8. Klockan 9 skulle jag och mamma befinna oss på Halmstad trafikskola där vi skulle gå på handledarkursen. Jag kom där ifrån med mer kunskaper inom allt som har med körning att göra, ONT I RYGG & NACKE och ångest över att ta körkort! Fyfan vad mycket man ska kunna, man ska ju kunna allting både det ena och det andra, hur kan en människa ha koll på så mycket samtidigt + provet, kommer ju få panik! Det är 80 % mer än vad jag trodde helt enormt mycket.

När jag kom hem så åt jag och sen gick jag och sov lite, vaknade och sandra ringde och sa att vi skulle in till stan och äta. Stressade fick panik, gick ut och ställde mig och väntade på sandra 2 (kjellis) och efter 15 minuter så var jag sur och tänkte när kommer hon, då inser jag att jag kollat fel på klockan en timme och inte alls hade behövt stressa!! Jaja, nu ska jag snart ställa mig där igen har dubbelkollat så att klockan nu är sex. aaah!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?