JB är bra men..

2011-08-22, 20:42:10 / Kategori: Allmänt
..jag längtar tills vi får laptopsen, det var jobbigt att skriva med block och penna idag, haha!
Idag hade vi vår första riktiga lektion, samhällskunskap 1b stod på schemat. Sen hade vi lunch mentors tid och sen slutade vi vid ett. Efter det gick jag i stan och väntade på mamma, sen bokade jag tid för syntest, lunchade på sandys, tog syntestet och sen åkte jag hem. Oscar följde med och vi slocknade direkt när vi kom hem, utslagna!

Snart ska jag gå och lägga mig, har haft ont i huvudet heeela dagen och det ligger och pyr i huvudet fortfarande så det blir bedtime snart. Imorgon ska vi ha företagsekonomi i 3h och sedan spanska i 3h - KILL ME SLOWLY! Sen ska jag in till stan, är på jakt efter ett par svarta jeans, mina är så uttöjda.

Vad har jag mer att säga då? Att jag borde ta mer outfit bilder och visar vad jag shoppar m.m. men det får bli någon annan dag (förhoppningsvis)

Sleep tight foks!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?