Dance the night away

2011-02-23, 20:34:20 / Kategori: Allmänt
Jag är grymt trött!! Fast ändå inte trött, ligger efter med 4 avsnitt av oth & gg men orkar inte ens kolla på dem! Bläddrar förbi bloggar och kläder i all hast, men inte tillräckligt trött för att sova - inte för att jag vill sova för den delen heller!

Har lite hat kärlek till shortsen, får se om de stannar kvar. Älskar mocka shorts, speciellt när de är höga i midjan. Men shorts som inte sitter slimmat + är höga i midjan sitter inte bra där fram.. utan veckar sig så det ser fel ut ;-) Mina skinnshorts gör så, och då vill jag inte använda dem så de ligger bara i garderoben och skräpar. Men ser framför mig hur fina de mockashortsen kommer vara i sommar! Får se ;-)

Det var bra istan idag, eller som jag & sköld kom på - livet är as bra nu, men det är något som är dåligt på samma gång. Men det har varit mycket trevligt, är alltid det med dessa uuuuuuunderbara tjejer och emma du & jag har INTE pratat klart ;-) trust me!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?