ELF

2011-02-23, 10:43:57 / Kategori: Allmänt
Fick somsagt några frågor om ELF's smink, som jag beställde hem. Elf står för "eyeslipsface" och så heter även deras hemsida http://eyeslipsface.se/ (går förtillfället inte att länka). Det är grymt billigt om man jämför med ID's mineralsmink men jag vet inte ännu om det är likabra, det skulle ju vara för bra för att vara sant om det är lika bra som ID och kostar flera hundra mindre. Så man ska nog inte hoppas på för mycket! De har såklart annat än mineral smink, de har vanligt puder, foundation osv. också. Det är en amerikansk sida, så man betalar i pund, som sedan i din internetbank ändras till svenska kronor. Det tar mellan 7-14 dagar att få hem sakerna. Det är allt jag vet om elf nu, kan skriva en rescension när jag fått hem det och använt det ett tag :-)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?