HM Conscious Collection

2011-02-05, 22:40:21 / Kategori: Allmänt
Jag har ätit isglass, kollat på film, haft fönstret öppet så det förmodligen är minus grader i rummet men fortfarande varmt tycker jag. Jag mår illa, men eftersom att jag inte *peppar peppar ta i trä* inte är någon som spyr så behöver jag inte oroa mig för det. Kul bloggning idag :-D

Ser fram emot efterföljaren utav H&Ms garden collection - , vill ha allt - VITT! Så sjukt snyggt, virkade toppar, spets, tunikor, kavajer, VITT, mer vitt! Vitt kommer bli och är så snyggt!

Tackar för mig idag, även fast jag sovit 90 procent av detta dygnet typ. ROLIG LÖRDAG ;-)

Blir bättre nästa - truust me, måste ta igen denna!

H&M's Conscious Collection

NELOO

Kollektionen är så sjukt snygg! :D



2011-02-10, 20:33:24 URL: http://neloo.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?