Hold tight, see how the crowd is moving

2011-02-07, 15:53:28 / Kategori: Allmänt
Jag har mått sjukt dåligt hela dagen, även fast ingen har märkt det ;-) Men jag visar inte när jag mår dåligt, och det är väll både bra och dåligt! Jag gjorde precis ett "stil komma" borde be A-K gå in och läsa min blogg för ett högre betyg, haha. Mamma hämtade mig vid 2 eftersom att jag inte mådde bra, men har ångest för att jag inte tränade idag och istället har ätit choklad :( Är det okej att skylla på att man är sjuk? Det enda som kan få mig att må bra nu är kläder, så jag ska fortsätta kolla på kläder. Vill att min bikini ska komma in i mina storlekar. Men ska ju gå ner i vikt nu så vet inte vilken storlek jag ska ta.


Imorgon är det nationella, sjukt! Jag har inget fokus för tillfället så känns inte jätte bra. Matte provet gick åt helvete, det är inte min grej det där.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?