Inspo

2011-02-19, 14:51:53 / Kategori: Allmänt
Försöker komma på någonting att skriva, något som iallafall har en antydan till att vara inspirerande och inte berätta om när jag gick upp vad jag gjorde sen osv. Nelly hade inget kul, inte H&M heller.. Jag har aldrig varit bra på att skriva en lång text om något hemskt, något fint eller något annat så ska inte göra det nu heller.. Och det hade bara blivit en låt text på engelska isf, så asos räddade mig. Hittade något inspirerande.
Image 1 of ASOS Belted Peg Leg Trouser
De här byxorna ÄR perfekta, jag hatar att ha på mig och passar inte i byxor som INTE är tighta. Det måste sitta slimmat, men tycker detta är så snyggt! Tänker mig Blake Lively inspirerat som hon hade i Gossip Girl - perfektion. Inspirerande!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?