Jag är sjuk!

2011-02-05, 17:45:21 / Kategori: Allmänt
Där av dålig bloggning, plus att jag inte var hemma igår!
Efter att vi hade varit hos Bella (ska lägga ut bild på Cornelia om jag får för bella sedan!) och fikat så åkte jag hem och bytte om som sagt, sen åkte vi till trönninge där jag och kjelle mötte upp sandra, simon, oscar och davve och åkte till hemmakväll och hyrde film. Sen kollade vi på film och sådär :-) spelade fifa hihi, nu är jag sjuk, feber, hosta ont i halsen, varm fast ändå kall och allt det där underbara ;-) Ska lyssna på musik, försöka hitta en fin klänning & kolla film. Kan bli helt okej ändå :-) puss!


Finns inget rätt eller fel, alla gör sin grej!

"Finns inget rätt eller fel, alla gör sin grej!"

DEKADANSEN



2011-02-05, 19:01:16



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?