Lets do this alright

2011-02-02, 17:09:43 / Kategori: Allmänt
Ett annat ord för impulsiv och naiv är EMELIE! Finns nog ingen som gör massa drastiska saker som mig, men gjorde iallafall en bra sak idag också! Lämnat ifrån mig allt nu, inga detaljer behövs men det känns bra!
Nu ska jag äta mat, min mamma säger att jag är kräsen som måste ha fläskfile eller lövbiff varje dag haha!
Det var mitt underbara halsband som kom innan - JAG ÄLSKAR DET! Kommer inte vilja ta av mig det, och juste jag och min käre kompis emma har gjort en stor miss.. köpt samma tröja, den jag köpte igår kom hon med idag. Det värsta av allt var att jag tänkte ha den idag - duktiga vi är!!
Kan visa bild på den imorgon eller något, älskar min nya kavaj iallafall nästan lika mycket som halsbandet..
Nu hugger det som fan i mitt bröst/hjärta så ska ta och äta! puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?