New IN

2011-02-03, 20:40:56 / Kategori: Allmänt
Jag bloggar ändå, självklart! Jag har verkligen ingen inspiration idag till att skriva. Har skrivit 2 utkast och vi får lämna in det på måndag, så måste vänta tills jag fått inspiration.

Innan jag satte mig ned med datan så hade jag lite "mini spa" och det tänker jag fortsätta med efter detta inlägget, sjukt skönt efter en hård träning! Funderar vad jag ska ha för färg på mina naglar..

Jag kunde som sagt inte hålla mig borta från shoppingen - F A N! Och jag var nära på att köpa ett par jeans shorts också, de satt perfekt där fram bokstavligt talat perfekt.. men för mig är rumpan viktigaste och det var bara små detaljer som störde som att fickorna satt lite för långt ifrån osv ;-) Men jag köpte dessa jeansen iallafall som jag nu kommer får höra från mina mostrar eftersom de har lika dana, haha!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?