On the floor - J. Lopez ft. Pitbull

2011-02-06, 20:42:55 / Kategori: Allmänt
Jag har nog slagit rekord i att äta halstabletter, men mamma köpte sjukt goda halstabletter så har inte kunnat sluta äta dem haha! Efter massa halstabletter, panodil, sömn och isglass så mår jag bättre - thank god!

Kollade nyss på solsidan och nu lyssnar jag på musik, sköljde inte ur mitt schampoo tillräckligt noga innan så nu kliar det, skit jobbigt! Haha I-landsproblem! Har lagt fram kläder + träningskläder så att jag kan sova lite längre imon :-)

Har matteprov imorgon, och det här kapitlet har jag biiiig issues with så det kommer inte gå bra hade tänkt plugga lite idag men glömde böckerna i skolan. Men han kan väll inte sänka mig nu i nian? Får göra bättre ifrån mig på nästa prov!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?