Ska passa på att mobil blogga för hinner k...

2011-02-03, 18:01:37 / Kategori: Allmänt

Ska passa på att mobil blogga för hinner kanske inte blogga sen. Har precis tränat och det var nog vår bästa träning någonsin jätte duktiga 30 minuter löpning började vi och sen andra övningar, nu ska vi snart åka hem. Vi slutade vid 12 idag och sen hade jag utvecklingssamtal sen åkte jag in till stan där jag mötte S och S/K på sandys. Tror ni jag kunde låta bli att köpa ngt? Nej! Ett par jeans blev de i storlek 24 har träningen redan gett resultat ;-) sen åt vi på sandys och nu har jag och kjellis tränat. Ska skriva en berättelse i svenska tills imon när jag kommer hem känns jätte roligt! Hemuppgift yeeeey.... Och duscha osv! Nu blev det ett långt inlägg och ska prata lite med min lilla löpare puss




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?