Superduktigt

2011-02-15, 17:12:48 / Kategori: Allmänt
Heeey! Nu har jag varit superduktig och gymmat - 30 minuter på löpbandet - he he he! Sen tog vi oss en sväng till maxii.. Köpte en sak idag igen.. kan inte hålla mig borta! Det går inte, och eftersom jag köper massa saker hela tiden och aldrig visar det i min lilla blogg tänkte jag göra det denna gången.. men inte nu ;-) Ska även som jag sagt 1000 gånger bli bättre på att ta outfit bilder, får se när jag äntligen tar tag i det ;-)

Imorgon blir det skola, för ovanlighetens skull! haha, jag tror att jag kommer göra mitt gymnasieval då!
Nu ska jag ta en tripp till duschen :-) Biiiilder lateeeeero! Juste jag & kjelle åkte laxalinjen - exciitiing!

Imorgon stan igen, med steeeenberg babe, ingen shopping då. Emma är bra på att hålla mig borta från sånt så kan funka ;-)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?