Tråkigt...

2011-02-10, 21:15:04 / Kategori: Allmänt
Hade bestämt mig för att INTE blogga, för att INTE tråka ut er. Men jag gör det ändå, när jag likaväl kunnat sova för är trött. Nationella i 3 h var sjukt tråkigt, jag var inte nöjd heller. Men sen hade jag VG på mitt matteprov så det känns bra, eller lite bättre iallafall. Sen så gick jag & sandra (KJELLE MENAR JAG, KJELLE! förlåt för förvirringen) i ösregnet till gymmet, vilket är ganska långt för att vara från en busshållplats till ett gym, så vi blev dygnsura - vilket resulterade att vi började frysa - vilket resulterade i att vi inte alls var taggade utan satt och pratade istället och jag tappade bort mitt gymkort, som jag sedan fick tillbaka. Vi bestämde oss för att trotsa vintern och gick och solade. Jag fick väll lite färg, brun blev jag inte. Men vad ska jag förvänta mig efter 16 minuter? Jag blev varm iallafall. Sängen kallar och jag har blött hår. Kommer vakna upp med vääääääääärsta krullet, men sånt man får ta :-) Blev ett sånt där långt tråkigt inlägg som ingen orkar läsa, inte ens jag. Kanske mina mostrar om jag har tur.. eller mer min mosters man Hasse för att se så jag går i skolan och gör mina läxor - don't worry, fixade alla lektioner idag :-D som de flesta andra dagar när vi inte har spanska ;)

Hasse

Bra! Nu får man ju iofs hämta dig också men det gör jag så gärna ... ;)



2011-02-12, 19:09:41



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?