Träning!

2011-02-20, 10:19:03 / Kategori: Allmänt
Jag har nu ätit frukost, duschat & nu håller jag på att boka veckans träning!
Idag ska vi köra bodystep
Måndag: Försöka tvinga med sandra på box annars vila
Tisdag: Abs & Ass + löpbandet ( :( )
Onsdag: Förhoppningsvis pilates, annars gym
Torsdag: Abs & Ass + det jäääävla löpbandet
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Bodystep + löpbandet....
Vi är pågång ;-) Det är lov, så nu måste vi köra hårt! Denna veckan ska jag även spendera lite tid med mina kusiner, idag ska jag passa alma & ellie, måndag ska jag till dem igen och sen på tisdag ska jag med vilgot till badhuset eller ishallen.. HELP! Nee, men de är så gulliga och hinner inte träffa dem när jag går i skolan, och någon måste ju ge de den sista finishen ;-)
Efter bodystepen ska jag nog hyra några filmer och ha en riktigt mysig söndag, tänkte skriva köpa godis med.. Men det ska jag försöka hålla mig undan ;-)

HAAAAAATAR LÖPBANDET.. he he



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?