2011, clothing, fashion, styles

2011-01-09, 22:11:17 / Kategori: Allmänt
Trender 2011 som jag kommer satsa på!
Fransar - Skitsnyggt, därav jag investerade i en tunn skinnjacka med fransar.
Vitt - Älskar vitt, på blusar och toppar, men ej på byxor. Har skitsvårt för vitt på byxor
Starka färger - Pasteller för all del, men starka färger känns 2011
Jordnära färger - Tror jag kommer blanda starka färger och jordnära
Vad jag har märkt så kommer det vara ganska mycket unisex mode, alltså boy friendshorts osv. Men det är inte alls min stil utan jag kommer nog mer satsa på - tjejigt & tight!
Är fortfarande på jakt efter de perfekt tighta och blåa jeansen, någon som vet var det finns!?
Jag älskar mode, men jag har svårt för det enligt mig "överdrivna" modet, jag tar mer inslag av det modet som jag gillar och blandar det med annat som jag tycker är snyggt. Kan bli överdrivet att bara klä sig efter modet, för att det är modet! Som älskar delar utav Dollyblonds stil, men tycker att den lätt kan bli så överdriven :-) Jag älskar folk som har sin egen stil, det är så jävla snyggt!
Älskar folk som har sin egen stil, jag tycker höga mönstrade harems byx liknande med instoppat linne och skinnjacka är skitsnyggt men det passar inte alls på mig, eller retro shorts med instoppat linne. Jag klär mig efter det som jag trivs i och har inte bara något för att det är inne.
Ska dock försöka mig på min oanvända långklänning till sommaren!

'

Linnea

sv: haha okej, vad roligt att du gjorde det :)



2011-01-10, 06:16:19 URL: http://linneaakarlsson.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?