BACK ON TRACK FOR REAL

2011-01-31, 17:35:45 / Kategori: Allmänt
Nu ska jag hoppa in i duschen, syndade med 2 av mammas goda chokladmuffins som hon gjorde till mitt "kalas" igår! Fan, men gud så gott det var - men som sagt dusch som står på schemat sen ska jag föööörsöka göra lite SO min motivation till skolan är nere på botten och det är ju verkligen PERFEKT när det står nationella prov på schemat på TISDAG! Ikväll efter mat, dusch och förhoppningsvis lite plugg ska jag mysa framför TV - sällskap? ;-)


Juste på torsdag halv ett ska jag ha utvecklingssamtal - gud vad roligt!!! Och imorgon blir det drottning blanka klockan ÅTTA! Bussen går halv åtta från mig - DEAD! Sen blir det en tur till stan (chai latten, roberts, sandys och hello måste ha saknat mig! + bikbok, hm osv...), puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?