Beck.....

2011-01-18, 19:34:47 / Kategori: Allmänt
Beck var läskig och det är svårt att säga om jag kommer sova någonting inatt! Fyfan, intressant och Gunvald gillar jag, han har så mycket saker för sig! Men usch vad groteska dom är, syra i ansiktet och allt känns så verkligt det är just det som jag tycker är läskigt! Efter skolan så gick jag & kjellis till Skol if, tycker inte det är skit kul att bara vara hemma sådär. Det var väll... tidsfördrivande! Får se om jag orkar göra skriftliga omdömen sen, inget jag ser framemot! Kollar klänningar och drömmer mig bort, vill ha en one shoulder, måste hitta perfekt klänning till skolavslutningen och jag måste börja leta nu, inte slösa bort en sekund ;-)


Köpte lite andra filmer innan med så nu ska jag duscha sen blir det mer movie time... alone or not alone - haha! Jag låter det vara en gåta.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?