Bitch.. you can't rock it like us

2011-01-13, 18:14:26 / Kategori: Allmänt
Jag vill ha en stor utmaning, jag vill göra någonting galet (eftersom att jag alltid är så duktig, hehe), jag vill visa världen vem jag är, jag vill se världen, jag vill förgylla tiden med människor jag gillar, jag vill föreviga ett minne med mina närmaste, jag vill gå ut nian men inte lämna klassen, jag vill göra någonting, NÅGONTING SPECIELLT!


Notera att jag gör roliga saker hela tiden, och att jag ALLTID har ett leende och skratt på läpparna att folk säger SLUTA VARA SÅ GLAD, INGEN ÄR SÅ GLAD, DU KAN INTE VARA SÅ GLAD HELA TIDEN! Men jo, det kan jag... varför skulle jag inte kunna det, vad tjänar jag på att sitta och sura? INGENTING, ett riktigt tråkigt liv.. TA LIVET MED ETT LEENDE, du kommer må mycket bättre!  Men.. jag vill göra någonting, riktigt speciellt.. jag & emma är sugna på en resa men inget som min mamma hade gått med på, men någonting komma utanför halmstad komma utanför vardagen. Är ansvarsfull och kommer alltid vara det, men jag lever bara en gång som MIG och då vill jag leva fullt ut och inte behöva tänka att jag inte levde mer när jag kunde.. KOM IGEN 2011 BRING IT ON!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?