Bloggen på FB..........

2011-01-09, 00:50:12 / Kategori: Allmänt
Kom hem för en stund sen från kära kjelle, där emma & pepparkaks sandra också var. Vi gjorde chokladfondue med hur mycket frukt som helst och sen kollade vi på en helt psyko film, helt störd - hatar sånna filmer & ska sova ensam. Kommer inte kunna somna, haha! Sen spelade vi kort, jag förlorade varje gång tills sista gången då jag var bäst, gäller att vara bäst i slutet ;) Vi var även i stan innan idag, roligt att sandra är hemma igen. Dock tvingade hon mig att lägga till min blogg på FB vilket känns liiiiiiiite jobbigt eftersom att alla kan se vad jag skriver då, och jag tänker inte när jag skriver utan bara skriver.


Kollade även på det mest spännande one tree hill avsnittet som jag någonsin sett innan - grymt bra!
Nu ska jag försöka sova, sleeep tight!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?