Dag 1 - Presentera mig

2011-01-05, 20:16:24 / Kategori: Allmänt
Hmm.. what to say, jag heter Emelie Katarina Lindqvist är 15 år snart 16 eftersom jag fyller år den 25 januari, jag bor tillsammans med min mamma och våra två rottweilers Baileys och Bonzo. Jag har älskat hästar i hela mitt liv, och kört trav, det har dock "försvunnit" lite inom de senaste åren när jag kom på hur mycket jag älskade att spendera pengar på framför allt kläder. Så jag är för ofta i stan och shoppar, idag när jag var på stan började de till och med säga min beställning på Sandys, haha, ett bevis på att jag är i stan för mycket. Jag har sjukt social och nästan alltid glad, och bryr mig jätte mycket om de jag tycker om, och betydligt mindre om de som jag inte tycker om - ha ha! Är ambitiös och vill ha bra betyg och tjäna jätte mycket pengar. En tjej med för mycket drömmar alltså, säger alltid vad jag tycker och tänker vilket ibland är positivt ibland negativt, otroligt envis och i de sekunderna när jag är sur är jag riktigt sur! Annars är jag bara snäll och glad :) Är ganska utseendefixerad också, tyvärr, gillar att ha rätt och är grymt försiktig av mig även fast jag är helt galen och vill ha kul nästan hela tiden.
Det var väll det mesta :-)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?