Dag 11 - Mina syskon

2011-01-14, 19:28:11 / Kategori: Allmänt
Har glömt att ta bild på vad jag hade på mig idag, så gör det imorgon och så tar jag dag 11 idag istället.
Jag har inga helsyskon, men jag har 4 halvsyskon från min pappas sida.
Johanna, Alexander, Lina och Emil.
Jag har mest kontakt med Lina, som jag bara fått på senaste tiden innan var hon inte min favorit ;) haha, nej men vi hade mycket olika åsikter. Hon bor också i Halmstad och är 4 år äldre än mig vilket borde betyda att hon fyller 20 i år. Emil är yngst och han har jag inte någon kontakt med alls knappt, men han är yngst av oss. Johanna är äldst och sedan Alexander, de har jag ingen kontakt med. Johanna bor i Frankrike och Alexander i Umeå eller någonting tror jag. Vad mer ska jag säga om mina syskon som jag knappt känner? Lina är jätterolig, pratar mycket och är lite som mig i sättet, och de andra känner jag inte speciellt väl så kan inte uttala mig om dem :)
Jag älskar att vara ensambarn och hade inte klarat av att ha ett syskon tätt in på mig eftersom jag är van vid att få all uppmärksamhet. Så antar att halvsyskon är ett bra alternativ till det ;)

Alexandra

tack så mycket! ja rött läppstift är riktigt snyggt :D



2011-01-14, 21:41:57 URL: http://alexandrareichert.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?