Dag 6 - Min bästavän(er)

2011-01-10, 16:26:39 / Kategori: Allmänt
Jag har inte bara en bästa vän utan jag har 4 helt aaaaaamazing vänner!
Sandra - Är en sån man kan prata med om allt, och hon förstår och förstår hon inte så försöker hon förstå. Hon är lugn men sen skrattar hon och har full energi också (när hon har fått sova). Hon är verkligen jättesnäll och omtänksam! Hon och Kjelle går i samma klass. Hon ser även ut som en ängel med sitt kritvita hår och oskyldiga leende! :-)
Sandra - Sandra 2 även för mig kallad Kjelle/Skogsvaktare osv. är mest lik mig på sättet tror jag, ganska trög (but i like it) rolig, har mycket energi, gillar kläder & dricka chai på roberts, vill ha bra betyg och bli något stort! Hon går i min parallell klass och vi är de som mest har tid för att träffas på fritiden, då vi brukar hänga i stan - haha! Who's that cheek? That's my but! Internskämt....
Emma - Emma är min lilla fotbollsnörd & klasskompis, vi skrattar alltid ihop och pratar skvaller, haha! Vi är envisa som fan båda 2, tävlar om vem som har bäst på proven, hon gillar även kläder som alla de andra också gör! Vi brukar sitta och prata kändisar och händer även att vi tänker likadant. Har även fått höra en hel del gånger att jag och Emma är lika på utseendet vilket ingen av oss tycker, isåfall för något år sedan när jag också var blond!
Johanna - Galna, crazy Johanna. Hon får ut det galnaste i mig, och finns alltid där om jag behöver henne. Hon har alltid energi, nästan mer än mig! Hon älskar Gossip Girl och Chuck Bass så vi har alltid något att prata om, som om inte allt annat vi pratar om skulle räcka :-) Johanna är även ett år äldre än mig och går Ekonomi på Kattegatt.
Sen har jag massa andra wuunderbara frieendisar hihihihhihi, <3
Tro mig Sandra jag vill inte heller att denna bilden ska komma ut eftersom jag har en vindruva under läppen och chocklad på kinden! men hittar ingen annan bild på oss på denna datorn :( 
När denna bilden togs så sa Sandra
"Jag hoppas inte jag kommer med, för då är det inte kul!" hahaha



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?