Dag 8 - ögonblick

2011-01-12, 16:24:17 / Kategori: Allmänt
Ett ögonblick som jag både hatar och sedan skrattar åt är när jag har fel, jag HATAR att ha fel och vänder och vrider på det tills jag har rätt, men just det ögonblicket när jag verkligen har fel är.. hemskt men skit kul i efterhand för jag blir så sur!

Ögonblicken när man har rätt och folk vet det är underbara med, haha!

När man pratar och pratar, och sen får man tänka för att komma på vad det var som man pratat om och tänka över vad som sagts - om det räknas som ett ögonblick ;)

När någon går förbi (snygg, ful, konstig, ja whatever) går förbi och man kollar på sin kompis och man vet exakt vad den andra tänker på, haha!

Finns så många ögonblick, vet knappt vad ögonblick står för vad är ett ögonblick och vad är något annat? Men detta är väl det som kom upp när jag tänkte på ögonblick.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?