Dag 9? - Min tro

2011-01-13, 16:57:38 / Kategori: Allmänt
Jag tror på att det finns något övernaturligt, inte att HAN heter Gud/Jesus, knäpper med fingrarna så det kommer skog osv. osv. Men jag tror på att det finns någonting, men det kan vara i princip vad som helst (inte bokstavligt) men något, kanske till och med är en "vanlig" människa, som inte är så vanlig då. Men tror även grymt mycket på karma att what goes around, comes around. Tror lite på himmel och helvete med eftersom att det ibland slagit mig att tänk nu sa jag något dumt, att jag blir straffad. Men ja jag tror på någonting, men sen är jag absolut inte super religiös, men tycker att man ska respektera kyrkor och svär inte osv. i kyrkor. Man ska ha respekt!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?