Draaaama

2011-01-20, 19:30:11 / Kategori: Allmänt
Trött, trött och trött..

Händelserik dag, mamma hämtade mig kl 8 och så körde hon mig till skolan där vi tog bussen till fyllinge och hade innebandy turnering, jag sög vilket jag också fick höra utav min gympalärare men sen när jag fick spela gjorde jag mål. Jag var chockad lik så alla andra, haha! Sen åkte jag, emma & kjelle in till stan och jag köpte ett halsband mycket nöjd sen tog vi en fika på Hello och då kom även becca sen gick vi till make up store och jag fick en tid imorgon kl 3 och sen gick vi till robin en stund. Nu är jag hemma och hämtat ut mitt paket från H&M, lite osäker på fransjackan faktiskt..

Nu har jag städat mitt rum och duschat och upptäckt att jag slagit av min tånagel! JÄTTE KUL OCH GÖR JÄTTE ONT! Och sandra säger att det tar 4 månader för den att växa ut, fyfan!

Har massa mer att säga men orkar inte för är trött och hungrig så ska äta nu och sen kolla film, puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?