drop dead gorgeous, not really for the moment haha

2011-01-07, 12:23:54 / Kategori: Allmänt
Är helt död, kom nyss hem ungefär & har inte sovit mycket inatt så ska snart ta och sova. Jag hade grymt kul igår, men mindre kul när jag kom hem och tar upp min tröja för jag har ont i magen och ser att det är blod & var över hela min piercing och hela navlen och det sitter fast och är helt blått, great! När jag sedan tog ut piercingen delade sig "diamanten" och "staven" jätte kul verkligen, men jag hade kul igår och idag stapplade jag hem i 3 dm snö i för höga skor, ganska sliten med andra ord. Nu sitter jag i min underbara mysdress och ska snart sova lite, men vågar ju inte röra mig för piercingen är helt svullen och håller på att "lufta" den, hoppas det blir bättre! Senare ska jag berätta om mina föräldrar.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?