Elsas mode vs. Elsas värld

2011-01-12, 18:07:24 / Kategori: Allmänt
Igår läste jag ut Elsas värld, vilket betyder att jag har läst både Elsas mode som är den första boken i romanena utav Sofi Fahrman och Elsas värld. Jag gillar de båda 2, de är grymt bra och några utav de bästa böckerna jag läst, love them! Jag gillar nog Elsas värld bäst dock eftersom att den handlar mer om hennes karriär, när hon kommit in i mode journalist "branchen", alla hennes spännande uppdrag i t.ex. NY, galna fester, kändisar, ups & downs with b-friends. Medans Elsas mode mer är om när hon flyttar till stockholm, börjar komma in i bloggandet och ta sig in i staden, träffar Hugo (me want, kind of perfect!) osv. Mer kärlek mindre mode och tvärtom i Elsas värld. De är skit bra båda 2 iallafall och alla borde läsa dem :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?