Flo Rida

2011-01-23, 10:10:18 / Kategori: Allmänt
Godmorning!

Vaknade tidigt idag men somnade relativt tidigt också, fy vad skönt det var att sova ut!
Från att ha massa smink till att inte ha någonting alls är en stor skillnad och jag tycker tillomed det ser bättre ut utan.
Det var så himla mycket spackel och för lite bas.

Vid ett ska jag och Kjelle till Eurostop, kolla kläder och bara prata. Det var ju ändå nästan 2 dagar sedan!

Snart blir det ju hårdträning för oss båda också, ska få gymkort on my birthday så då blir det träning.

Vi skulle egentligen till Kattegatt imorgon på skuggning men blir ingenting eftersom att vi vill komma till min kompis Johannas klass SP1B och vi skulle dit till SP1A imorgon. Så det blir vanlig skola för oss.

Här är mina 3 favorit låtar på Flo Ridas nya album på tal om något helt annat, hihi!
Respirator
Come With Me
Who Dat Girl



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?