Bjuder på mig själv för första och förmodligen sista gången i bloggen! haha

2011-01-05, 12:22:42 / Kategori: Allmänt
Har du ett par blåa string? ne, men lila
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? hmm relativt ny mobil så runt 20 kanske
Vad gjorde du inatt ? kollade one tree hill och sov
Och i förrgår natt? ungefär samma tror jag
Vad gör du innan du ska sova? tvättar bort sminket, sätter på min kimono, borstar tänderna, borstar håret (ibland, haha) dricker, och sätter på tv, gg eller oth
Kan du prata med din mamma om allt? nej, men om jätte mycket!
Choklad eller glass? chockladglass?
Push-up eller T-shirtbh? gillar balconette mest, men av dessa 2 push up
Stövlar eller gymnastikskor? stövlar
Kjol/klänning eller jeans? älskar tunikor, klänningar men riktigt bra sittande jeans slår typ ingenting haha, de är sällsynta dock ;)
Hemstad/ort: Lilla halmstad
Hårfärg - Mörkbrun
Längd - 164 cm över marken, ha ha
Frisyr - mellanlångt, lång lugg & mitt eller snebena och vågigt eftersom jag oftast vågar det
Ögonfärg - grön, blå men mest grön
Skostorlek - 37
Humör - happpyyyy, as always!
Orientering - what? asså, typ var man vet att man är och så? haha, helt okej isf
Vänster eller högerhänt - höger

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär?
yes
2. Tror du på kärlek? ofcourse
3. Varför tog ditt senaste förhållande slut? - ingenting som jag skriver här :)
4 . Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? njae
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? mm :/
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? nej .
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? jag säger inte bara jag älskar dig till vem som helst :)
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? rädd och rädd
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? haha hemlig och hemlig, men ja det har jag nog
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? vet inte

Tio saker: This or That
1. Kärlek eller pengar?
kärlek & pengar
2. Vin eller öl? inget utav det
3. Dag eller natt? sen dag / natt, fast på dagar shoppar man ju!
4. One night stand eller förhållande? så självklar fråga, förhållande såklart!
5. Tv eller internet? internet eftersom att du kan se på tv på internet ;)
6. Pepsi eller cola? pepsi
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? Festkväll! blandat med hemmakvällar :)
8. Färgfoto eller svartvita? Färgfoto, aldrig förstått vitsen med svartvita ha ha
9. Telefonkontakt eller face to face? "Face to face"
10. Bilddagboken eller myspace? ingenting, det känns lite gammalt, facebook!

"Har du nånsin"
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut?
nej, tror inte ens jag har smitit ut haha
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? NEJ! ingen ska tänka så, livet är för värdefullt!
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? både ja och nej, jag har såklart gjort saker som jag ångrar, men tycker inte att man ska ångra massa saker för saker du har gjort har gjort dig till den du är nu och det kanske är dina misstag som gjort dig till just den du är :)
4. Har du hoppat bungy jump? nej
5. Har du nånsin gjort slut? a
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? nej jag hatar tårta! förutom typ glasstårta.
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa? nej, aldrig riktigt illa så att jag har menat det.
8. Har du nånsin gått på bio ensam? nej, förstår inte poängen med det.
9. Har du nånsin tyckt att världen suger? nej inte så dramatiskt, men ja när det är krig och så

10 snabba
1. Saknar du någon just nu?
nej, inte just nu.. eller jo SANDRA! Men hon kommer hem från thailand snart
2. Är du glad? jag är glad 99 % av tiden, inte så att jag sitter och ler nu men jag är mer glad än ledsen osv. :)
3. Är du fundersam? nej, funderar inte mycket men när jag väl gör det så blir jag lite nere och alla undrar vad som har hänt eftersom att det så sällan händer haha :)
4. Är du uttråkad? nej, blir lätt rastlös men fixar det alltid på något sätt!
5. Är du tysk? haha nej
7. Är du italienare? nej
8. Är du fransk? nej, haha det är frågan jag får varje dag om jag är fransk men det är jag INTE 100 % svensk.
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? nej, det har dom heller aldrig varit.
10. Gillar du någon just nu? Hmm... we'll leave that question behind ha ha!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?