Inbakad fläta

2011-01-12, 20:53:36 / Kategori: Allmänt
När jag hade duschat tänkte jag att jag skulle göra en inbakad fläta för att få lite vågor imorgon och för att jag inte orkade föna håret och gör jag inte det så är mitt hår totalt fucked up imorgon, så jag som aldrig har gjort en inbakad fläta speciellt inte på mig själv började, kan säga att VARFÖR HAR INGEN SAGT ATT MAN MÅSTE HA ARMMUSKLER FÖR ATT GÖRA EN INBAKAD FLÄTA!? Med en inbakad fläta och darrande armar senare sitter jag och skriver detta, fyfan och kan ju inte påstå att den blev speciellt bra sticker ju ut lite vad ska man säga hårstrånsbucklor (?) över allt och ja, inte speciellt bra men bra för att vara mig för det är iallafall en fläta i slutet av håret ;) Det är ju inte heller så att jag tänker ta upp den, nej för inte efter den armstyrkan som jag fick kämpa med, usch! Jag är chockad haha!

Det är nog bara jag som skulle kunna göra ett ointressant inlägg om inbakad fläta + armstyrka.. well well..


J

Det där är en utbakad fläta... inte inbakad



2011-11-25, 20:41:46



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?