Invincible

2011-01-11, 20:28:23 / Kategori: Allmänt
Känns som det är smådramatik lite över allt! Men tror att sånt för alla närmare varandra på något sjukt sett... Luften behöver alltid rensas, funderar på om jag ska ta ett stort steg som kan bli mycket lättare i längden!
Jag är ganska stark så kan fixa det utan att ta det "stora" steget också, man fixar ALLT om man bara vill. Ge inte upp! Om några år ska jag antingen vara en rik åklagare i NY eller någon annanstans i USA eller en moderedaktör på någontidning som i Elsas värld, eller något annat med kläder! Och jag ska kämpa, visst fan ska jag kämpa.. du kommer ingenstans annars! :-)
Läste en sak idag, tar det på svenska för en gångs skull - Alla ser leendet, men ingen ser bakom leendet - så jävla sant! Jag gillar att le, gillar att få folk att skratta om det betyder att jag gör bort mig så bjuder jag på det :-)
Have a good night sleep, snart ska jag lägga mig och läsa och kolla TV.. kanske kan somna vid 12-1 idag iallafall så jag slipper att vara jätte trött imorgon.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?