My day

2011-01-17, 18:40:10 / Kategori: Allmänt
Hmm, vad har hänt idag?
Samling där vi fick underbara skriftliga omdömen - jippie!!!!!!!!!
Idrott
Teknik utan lärare så jag & ämma planerade vår klassresa till KÖPENHAMN!
Lite samtal med syv som gick vidare till matte, skulle avslutats med spanska men med för mycket i tankarna så ska jag säga att jag för första gången sket i en lektion och jag tror det var bäst för nu har jag lärt mig att jag inte ska ångra någonting eftersom att allt jag har gjort har jag gjort för en andledning och "what dosn't kill me only makes me stronger" så, även fast jag fick en uppskrivning och kanske ÅT så var det värt det.

Sen tog jag och kjelle bussen in till stan och provtränade på Idrottscentrum, högskolans nya gym. Det gick bra sen powerwalkade vi därifrån till Victoria gatan/posten. Nu ligger jag i min säng efter en skön dusch och känner att mina ögon håller på att slockna!

Kjelle ringde precis för ungefär 1 sekund sen. Det blir 3 st studiebesök inom 2 veckor, Drottning blanka - Mode design, Kattekatt - Ekonomi och JB - Ekonomi.

Nej, måste sova.. kommer somna tidigt idag förhoppningsvis! :-)

Juste gör inte "dag 13" idag eftersom den handlar om min vecka och det har gått 2 dagar ;)

Hasse

S K O L K?



2011-01-17, 19:01:37



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?