Mysdag

2011-01-10, 17:10:56 / Kategori: Allmänt
Idag har jag bara tagit det lugnt, mått lite halvkasst på alla möjliga vis! Har knappt suttit något vid datan, detta är första gången faktiskt vilket är ovanligt för när jag bara är hemma sitter jag vid datan hela tiden. Imorgon börjar skolan så imorse så duschade jag, hade inpackning, rakade benen osv. Målat naglarna och så nu och bara tagit det lugnt! Kollat på TV. Hoppas det kommer någon bra film ikväll är sugen på att kolla på film!

Fan vad vår klasströja är skön är typ 3 gången som jag har på mig den, men fan vad skön den är!

Linnea

Skriv gärna någon/ några fråga i min frågestund på bloggen :D

ha en fortsatt fin kväll! :)



2011-01-10, 18:07:31 URL: http://linneaakarlsson.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?